30 Ocak 2023 Pazartesi
26 Ocak 2023 tarihinde Resmî Gazete’de yayımlanan
“7433 sayılı Devlet Memurları Kanunu ve Bazı Kanunlar ile 663 sayılı Kanun Hükmünde Kararnamede Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun” hükümleri uyarınca, Üniversitemizde 28/11/2022 tarihi itibarıyla 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 4/B maddesi uyarınca sözleşmeli personel statüsünde çalışmakta olanlardan mezkûr maddenin yürürlüğe girdiği tarihten itibaren (26/01/2023) sözleşmesi devam eden ve 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 48’inci maddesinde belirtilen genel şartları taşıyan personelden durumuna uygun memur kadrolarına atanmayı talep edenlerin, yasa maddesinin yürürlüğe girdiği tarihten itibaren
otuz gün içinde yazılı olarak aşağıdaki belgelerle birlikte Personel Dairesi Başkanlığına şahsen ya da elden müracaat etmeleri gerekmektedir. Belirtilen süre içerisinde başvuru yapmayanlar, bu haktan feragat etmiş sayılacaktır.
Askerlik, doğum, evlat edinme, görevlendirme, ücretsiz izin gibi nedenlerle görevlerinde bulunmayanlar hakkında; “
28/11/2022 tarihinde askerlik, doğum, evlat edinme, görevlendirme, ücretsiz izin gibi nedenlerle görevlerinde bulunmayanlardan ilgili mevzuatına göre yeniden hizmete alınma şartlarını kaybetmemiş olanlar hakkında da bu madde hükümleri uygulanır. Bunlar için birinci fıkrada belirtilen başvuru ve atanmaya ilişkin süreler yeniden hizmete alındıkları tarihten itibaren başlar.” hükmü bulunduğundan bu kapsamdaki personelin hakları saklıdır.
Atama işlemlerine esas olmak üzere gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu, eksik ya da yanlış/yanıltıcı belge verdiği tespit edilenlerin atamaları yapılmayacak, atamaları yapılmış ve göreve başlatılmış olsalar dahi atamaları iptal edilecek ve haklarında Türk Ceza Kanunu'nun ilgili hükümleri uygulanacaktır.
Personel hakkında çalıştırıldıkları birime göre “güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması” ya da “arşiv araştırması” yaptırılacak olup sonucun olumlu olması halinde atamaları yapılacaktır.
Bu ilan tebliğ mahiyetinde olup ayrıca personele herhangi bir tebligat yapılmayacaktır.
BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER:
1- Başvuru Formu (Eksiksiz Doldurulmalıdır)
2- Ortaöğrenim, Yükseköğrenim, Lisansüstü öğrenimlerine ilişkin mezuniyet belgesi
(Belge ibrazında, personel hangi öğrenim düzeyinde istihdam edilmişse o öğrenimi ve varsa sonraki öğrenimlerine ilişkin belgeleri teslim edecektir. Belgelerin aslı ya da noter onaylı sureti mutlaka idarece görülecektir. Ayrıca www.turkiye.gov.tr adresinden barkodlu belge oluşturularak alınacak mezun belgesi de kabul edilecektir.)
3- Ortaöğrenimi sırasında hazırlık eğitimi alanlar için hazırlık eğitimi aldıklarına ilişkin onaylı belge
4- Erkek adaylar için askerlik durum belgesi
(Askerliğini yapmış olanlar için yalnızca terhis belgesi) (www.turkiye.gov.tr adresinden barkodlu belge oluşturularak alınabilir.)
5- Mal bildirim formunun doldurularak imzalanması
6- Adlî Sicil Kaydı
(Adliyelerden ya da www.turkiye.gov.tr adresinden barkodlu belge oluşturularak alınabilir.)
7- Daha önce sigortalı olarak çalışılmışsa çalışma sürelerini gösteren belge
(SGK'dan ya da www.turkiye.gov.tr adresinden barkodlu belge oluşturularak alınabilir.)
8- Bir adet vesikalık fotoğraf (Fotoğraflar Kamu Kurum ve Kuruluşlarında Çalışan Personel Kıyafetine Dair Yönetmelik’in 10’uncu maddesine uygun olmalı)
Not: Daha önce herhangi bir kamu kurumunda kadrolu ya da vekil olarak çalışırken çeşitli nedenlerle ilişiği kesilenlerin (istifa, müstafi vb.), son ayrıldıkları kurumdan hizmet belgesi alarak istenilen evraklarla birlikte teslim etmeleri gerekmektedir.
Ayrıntılı bilgi için 0 464 223 61 26 Dahili: 16 40